Rozdział 11
Dystrybucja detaliczna
Jeżeli dystrybucja detaliczna jest _____________, to wszyscy uczestnicy kanału dystrybucji doznają uszczerbku, bowiem produkt może w ogóle nie zostać sprzedany.
defektywna
dysproporcjonalna
nieefektywna
niekonwencjonalna
Wystrój sklepu może stwarzać ____________ do zakupów i naśladowania propagowanych wzorców konsumpcji.
impulsy
impunkcje
predyspozycje
warunki
W celu wyboru lokalizacji sklepu i określenia jego profilu musimy najpierw rozważyć postawy nabywców wobec ___________.
asortymentu
formy obsługi
produktów
wystroju
Zaletą sklepów ____________ jest to, że próbują zaspokoić potrzeby dużej liczby konsumentów.
akwizycyjnych
osiedlowych
spożywczych
wirtualnych
____________ sklepów może rozwijać się tak długo, dopóki popyt jest wystarczająco duży, aby zapewnić ich dochodowość.
Legalizacja
Profilowanie
Profitowanie
Specjalizacja
Sklepy masowej obsługi oferują ____________ usług towarzyszących zawieraniu transakcji kupna-sprzedaży.
niewiele
limity
pakiety
zestawy
Sklepy ____________ przeznaczone są głównie dla właścicieli i zarządu zakładów przemysłowych i usługowych.
członkowskie
elitarne
kategorialne
snobistyczne
____________ sprzedażowe umożliwiają dokonywanie zakupów w ciągu całej doby.
Aparaty
Atrapy
Aukcje
Automaty
Sprzedaż na zamówienie ____________ umożliwia nabywcom zaoszczędzić czas i zapewnia pewną wygodę.
antycypowane
progresywne
szablonowe
telefoniczne
Sklepy detaliczne i zakłady usługowe oferują coraz więcej ____________ przyciągających nabywców.
atrakcji
koncesji
niespodzianek
regulacji