Rozdział 11
Dystrybucja detaliczna

Wybierz prawidłową odpowiedź.


Jeżeli dystrybucja detaliczna jest _____________, to wszyscy uczestnicy kanału dystrybucji doznają uszczerbku, bowiem produkt może w ogóle nie zostać sprzedany.

defektywna
dysproporcjonalna
nieefektywna
niekonwencjonalna



Wystrój sklepu może stwarzać ____________ do zakupów i naśladowania propagowanych wzorców konsumpcji.

impulsy
impunkcje
predyspozycje
warunki



W celu wyboru lokalizacji sklepu i określenia jego profilu musimy najpierw rozważyć postawy nabywców wobec ___________.

asortymentu
formy obsługi
produktów
wystroju



Zaletą sklepów ____________ jest to, że próbują zaspokoić potrzeby dużej liczby konsumentów.

akwizycyjnych
osiedlowych
spożywczych
wirtualnych



____________ sklepów może rozwijać się tak długo, dopóki popyt jest wystarczająco duży, aby zapewnić ich dochodowość.

Legalizacja
Profilowanie
Profitowanie
Specjalizacja



Sklepy masowej obsługi oferują ____________ usług towarzyszących zawieraniu transakcji kupna-sprzedaży.

niewiele
limity
pakiety
zestawy



Sklepy ____________ przeznaczone są głównie dla właścicieli i zarządu zakładów przemysłowych i usługowych.

członkowskie
elitarne
kategorialne
snobistyczne



____________ sprzedażowe umożliwiają dokonywanie zakupów w ciągu całej doby.

Aparaty
Atrapy
Aukcje
Automaty



Sprzedaż na zamówienie ____________ umożliwia nabywcom zaoszczędzić czas i zapewnia pewną wygodę.

antycypowane
progresywne
szablonowe
telefoniczne



Sklepy detaliczne i zakłady usługowe oferują coraz więcej ____________ przyciągających nabywców.

atrakcji
koncesji
niespodzianek
regulacji



Marketing

Eugeniusz Michalski

Książka, którą należy mieć pod ręką na uczelni i w pracy! Przyjazny podręcznik do nauczania podstaw marketingu...

więcej »

Materiały dla studentów

Jak pracować z Przewodnikiem? Sprawdź, co Ci radzi Autor. Porady ułatwią Ci także korzystanie z podręcznika.

więcej »

Materiały dla nauczycieli akademickich

Zadaniem Przewodnika do studiowania jest między innymi pomoc wykładowcom w stworzeniu atrakcyjnej formy przekazywania wiedzy z dziedziny marketingu.

więcej »

Copyright © 1997-2024 Wydawnictwo Naukowe PWN SA
infolinia: 0 801 33 33 88