Rozdział 10
Logistyka w dystrybucji

Wybierz prawidłową odpowiedź.


____________ usług logistycznych polega na zlecaniu centrom logistycznym wykonywania wszystkich lub wybranych czynności logistycznych na rzecz przedsiębiorstwa.

Leasing
Obliteracja
Outsourcing
Zakup



Logistyka w dystrybucji umożliwia optymalizację i ___________ zamówień i zapasów z dostawami partii produktów.

koordynację
kontrastowanie
porównywanie
unifikację



____________ koszt transportu i przechowywania może prowadzić do wysokiej ceny produktów.

Akcydentalny
Ekstremalny
Nadmierny
Niekontrolowany



Szybkość i niezawodność dostaw są tak samo ważne dla nabywców, jak ____________ transportu.

częstotliwość
efektywność
forma
koszt



Pośrednicy handlowi utrzymują _____________, aby dostarczyć produkt i usługę wtedy, kiedy jej oczekuje nabywca.

rezerwuar
rezerwy
tabor
zapasy



Punkt ____________ wielkości zamówienia występuje wtedy, gdy koszt ogólny utrzymywania zapasów zrówna się z kosztem zamówienia, a koszt całkowity utrzymywania zapasów jest najniższy.

eksperymentalnej
optymalnej
racjonalnej
szczytowej



Większość produktów musi być przechowywana wewnątrz obiektów zamkniętych, czyli w ____________.

hangarach
kontenerach
magazynach
transporterach



Kiedy czas przewozu nie ma istotnego znaczenia, a zamierzamy przesłać produkt jak najtaniej, to możemy wybrać transport ____________.

morski
multilateralny
tranzytowy
wodny



____________ jest plombowany w miejscu początkowym i otwarty w punkcie przeznaczenia.

Kontener
Ładunek
Pojemnik
Zestaw



Ograniczenia w stosowaniu ___________ wynikają z wysokiego kosztu instalacji i ograniczonej dostępności dla nabywców.

cystern
linii przewodowych
rurociągów
taśmociągów



Marketing

Eugeniusz Michalski

Książka, którą należy mieć pod ręką na uczelni i w pracy! Przyjazny podręcznik do nauczania podstaw marketingu...

więcej »

Materiały dla studentów

Jak pracować z Przewodnikiem? Sprawdź, co Ci radzi Autor. Porady ułatwią Ci także korzystanie z podręcznika.

więcej »

Materiały dla nauczycieli akademickich

Zadaniem Przewodnika do studiowania jest między innymi pomoc wykładowcom w stworzeniu atrakcyjnej formy przekazywania wiedzy z dziedziny marketingu.

więcej »

Copyright © 1997-2024 Wydawnictwo Naukowe PWN SA
infolinia: 0 801 33 33 88