Rozdział 22
Kierowanie rozwojem usług

Rozpoznanie wyrażeń prawdziwych i fałszywych.


Świadczenie usług nie wymaga z reguły wkładu kapitału inwestycyjnego.

Prawda
Fałsz



Usługobiorca może mieć silne preferencje względem usługodawcy.

Prawda
Fałsz



Warunki gwarancji mogą być sformułowane ogólnie.

Prawda
Fałsz



Nabywcy mogą być zachęcani do większego udziału w procesie świadczenia usługi.

Prawda
Fałsz



Usługi nie są wcale lub tylko w minimalnym stopniu są objęte ochroną patentową.

Prawda
Fałsz



Nabywcy z reguły mają takie same poglądy na jakość usług, jak kierownictwo zakładu usługowego.

Prawda
Fałsz



Ponieważ usługi nie mogą być składowane, brak gotowości do ich świadczenia oznacza utratę dochodów.

Prawda
Fałsz



Oddziaływanie ceny na postępowanie nabywcy usługi jest mniejsze niż na postępowanie nabywcy dobra materialnego.

Prawda
Fałsz



W celu promowania idei wybieramy z reguły akwizycję.

Prawda
Fałsz



Uboczna działalność zarobkowa organizacji działających nie dla zysku nie jest opodatkowana.

Prawda
Fałsz



Teraz do 20% taniej w Księgarni PWN

Pedagogika. T. 1-2
Pedagogika. T. 1-2cena juz od 63,80zamów
Podstawy ekonomii
Podstawy ekonomiicena juz od 47,90zamów
Podstawy fizyki. T. 1-5
Podstawy fizyki. T. 1-5cena juz od 219,60zamów

Marketing

Eugeniusz Michalski

Książka, którą należy mieć pod ręką na uczelni i w pracy! Przyjazny podręcznik do nauczania podstaw marketingu...

więcej »

Materiały dla studentów

Jak pracować z Przewodnikiem? Sprawdź, co Ci radzi Autor. Porady ułatwią Ci także korzystanie z podręcznika.

więcej »

Materiały dla nauczycieli akademickich

Zadaniem Przewodnika do studiowania jest między innymi pomoc wykładowcom w stworzeniu atrakcyjnej formy przekazywania wiedzy z dziedziny marketingu.

więcej »

Copyright © 1997-2024 Wydawnictwo Naukowe PWN SA
infolinia: 0 801 33 33 88