Rozdział 2
Wpływ środowiska na funkcjonowanie marketingu

Rozpoznanie wyrażeń prawdziwych i fałszywych.


Systemy gospodarcze istnieją po to, aby uporać się z ograniczonym popytem na dobra i usługi oraz nieograniczoną podażą zasobów.

Prawda
Fałsz



We współczesnym kapitalizmie występuje nieograniczona swoboda gospodarowania.

Prawda
Fałsz



Finanse należą do luźno regulowanej dziedziny gospodarki narodowej.

Prawda
Fałsz



Rola radców prawnych wzrasta w świecie biznesu.

Prawda
Fałsz



Konkurencja doskonała występuje na rynku płodów rolnych, warzyw i owoców, wyrobów tekstylnych, drewna i węgla.

Prawda
Fałsz



Najbardziej popularnym narzędziem konkurencji są ceny

Prawda
Fałsz



Postęp techniczny powoduje tylko pozytywne skutki dla ludności.

Prawda
Fałsz



Kultury można się nauczyć.

Prawda
Fałsz



Na świecie obserwujemy tendencje do wzrostu lojalności ludności wobec władzy i instytucji przez nią ustanowionych.

Prawda
Fałsz



Poglądy na postępowanie legalne i postępowanie etyczne nie są zawsze zbieżne.

Prawda
Fałsz



Teraz do 20% taniej w Księgarni PWN

Pedagogika. T. 1-2
Pedagogika. T. 1-2cena juz od 63,80zamów
Podstawy ekonomii
Podstawy ekonomiicena juz od 47,90zamów
Podstawy fizyki. T. 1-5
Podstawy fizyki. T. 1-5cena juz od 219,60zamów

Marketing

Eugeniusz Michalski

Książka, którą należy mieć pod ręką na uczelni i w pracy! Przyjazny podręcznik do nauczania podstaw marketingu...

więcej »

Materiały dla studentów

Jak pracować z Przewodnikiem? Sprawdź, co Ci radzi Autor. Porady ułatwią Ci także korzystanie z podręcznika.

więcej »

Materiały dla nauczycieli akademickich

Zadaniem Przewodnika do studiowania jest między innymi pomoc wykładowcom w stworzeniu atrakcyjnej formy przekazywania wiedzy z dziedziny marketingu.

więcej »

Copyright © 1997-2024 Wydawnictwo Naukowe PWN SA
infolinia: 0 801 33 33 88