Przewodnik do studiowania autorstwa Eugeniusza Michalskiego

Jest to aneks internetowy do książki Marketing. Podręcznik Akademicki tego samego Autora.

Marketing. Podręcznik Akademicki to podręcznik do nauczania podstaw marketingu. Charakteryzuje się wieloma zaletami merytorycznymi i dydaktycznymi. Ukazuje interdyscyplinarność marketingu, poprzez rozpatrywanie jego reguł na tle zagadnień z ekonomii, historii myśli ekonomicznej, ekonomiki konsumpcji, merchandisingu i finansów. Podkreśla związek marketingu z zarządzaniem i jego funkcjami. Przyswojenie materiału ułatwia forma - wyraźny podział treści na zagadnienia ogólne i szczegółowe, operowanie wieloma przykładami, w tym z polskiej praktyki, co pozytywnie wyróżnia ten podręcznik na tle prac tłumaczonych, przedstawienie złożonych treści przystępnym językiem, bogate ilustrowanie autorskimi rysunkami, dostosowanie treści do potrzeb polskich studentów. Jednocześnie podręcznik umożliwia każdemu wykładowcy dokonanie elastycznego wyboru części, rozdziałów, a nawet zagadnień, w zależności od typu uczelni. Dodatkowym atutem prezentowanego podręcznika jest dostosowany do jego układu Przewodnik do studiowania zamieszczony w Internecie, opracowany również przez Eugeniusza Michalskiego. Jego zadaniem jest z jednej strony pomoc studentom w opanowaniu wiedzy, z drugiej zaś - pomoc wykładowcom w stworzeniu atrakcyjnej formy przekazywania tej wiedzy. Przewodnik zawiera Propozycje dla wykładowców, Wskazówki dla studentów, krótkie Streszczenia odpowiednich rozdziałów podręcznika, Testy wraz z Odpowiedziami, Studia przypadków marketingowych, Założenia do projektów marketingowych, Zestaw rysunków wybranych z podręcznika oraz Literaturę uzupełniającą.

Marketing

Eugeniusz Michalski

Książka, którą należy mieć pod ręką na uczelni i w pracy! Przyjazny podręcznik do nauczania podstaw marketingu...

więcej »

Materiały dla studentów

Jak pracować z Przewodnikiem? Sprawdź, co Ci radzi Autor. Porady ułatwią Ci także korzystanie z podręcznika.

więcej »

Materiały dla nauczycieli akademickich

Zadaniem Przewodnika do studiowania jest między innymi pomoc wykładowcom w stworzeniu atrakcyjnej formy przekazywania wiedzy z dziedziny marketingu.

więcej »

Copyright © 1997-2017 Wydawnictwo Naukowe PWN SA
infolinia: 0 801 33 33 88