Przewodnik do studiowania autorstwa Eugeniusza Michalskiego
Jest to aneks internetowy do książki Marketing. Podręcznik Akademicki tego samego Autora.
Marketing. Podręcznik Akademicki to podręcznik do nauczania podstaw marketingu. Charakteryzuje się wieloma zaletami merytorycznymi i dydaktycznymi. Ukazuje interdyscyplinarność marketingu, poprzez rozpatrywanie jego reguł na tle zagadnień z ekonomii, historii myśli ekonomicznej, ekonomiki konsumpcji, merchandisingu i finansów. Podkreśla związek marketingu z zarządzaniem i jego funkcjami. Przyswojenie materiału ułatwia forma - wyraźny podział treści na zagadnienia ogólne i szczegółowe, operowanie wieloma przykładami, w tym z polskiej praktyki, co pozytywnie wyróżnia ten podręcznik na tle prac tłumaczonych, przedstawienie złożonych treści przystępnym językiem, bogate ilustrowanie autorskimi rysunkami, dostosowanie treści do potrzeb polskich studentów. Jednocześnie podręcznik umożliwia każdemu wykładowcy dokonanie elastycznego wyboru części, rozdziałów, a nawet zagadnień, w zależności od typu uczelni. Dodatkowym atutem prezentowanego podręcznika jest dostosowany do jego układu Przewodnik do studiowania zamieszczony w Internecie, opracowany również przez Eugeniusza Michalskiego. Jego zadaniem jest z jednej strony pomoc studentom w opanowaniu wiedzy, z drugiej zaś - pomoc wykładowcom w stworzeniu atrakcyjnej formy przekazywania tej wiedzy. Przewodnik zawiera Propozycje dla wykładowców, Wskazówki dla studentów, krótkie Streszczenia odpowiednich rozdziałów podręcznika, Testy wraz z Odpowiedziami, Studia przypadków marketingowych, Założenia do projektów marketingowych, Zestaw rysunków wybranych z podręcznika oraz Literaturę uzupełniającą.
Marketing. Podręcznik Akademicki to podręcznik do nauczania podstaw marketingu. Charakteryzuje się wieloma zaletami merytorycznymi i dydaktycznymi. Ukazuje interdyscyplinarność marketingu, poprzez rozpatrywanie jego reguł na tle zagadnień z ekonomii, historii myśli ekonomicznej, ekonomiki konsumpcji, merchandisingu i finansów. Podkreśla związek marketingu z zarządzaniem i jego funkcjami. Przyswojenie materiału ułatwia forma - wyraźny podział treści na zagadnienia ogólne i szczegółowe, operowanie wieloma przykładami, w tym z polskiej praktyki, co pozytywnie wyróżnia ten podręcznik na tle prac tłumaczonych, przedstawienie złożonych treści przystępnym językiem, bogate ilustrowanie autorskimi rysunkami, dostosowanie treści do potrzeb polskich studentów. Jednocześnie podręcznik umożliwia każdemu wykładowcy dokonanie elastycznego wyboru części, rozdziałów, a nawet zagadnień, w zależności od typu uczelni. Dodatkowym atutem prezentowanego podręcznika jest dostosowany do jego układu Przewodnik do studiowania zamieszczony w Internecie, opracowany również przez Eugeniusza Michalskiego. Jego zadaniem jest z jednej strony pomoc studentom w opanowaniu wiedzy, z drugiej zaś - pomoc wykładowcom w stworzeniu atrakcyjnej formy przekazywania tej wiedzy. Przewodnik zawiera Propozycje dla wykładowców, Wskazówki dla studentów, krótkie Streszczenia odpowiednich rozdziałów podręcznika, Testy wraz z Odpowiedziami, Studia przypadków marketingowych, Założenia do projektów marketingowych, Zestaw rysunków wybranych z podręcznika oraz Literaturę uzupełniającą.