Zadania do wykonania

  1. Zapoznaj się z pracą Ewy Łatacz Recepcja teorii pedagogicznej Marii Montessori w Polsce do roku 1939 (Łódź 1996). Ustal na tej podstawie, z jakim przyjęciem koncepcja ta spotkała się w naszym kraju w okresie międzywojennym.
  2. Sięgnij do książki Sabiny Guz Edukacja w systemie Montessori. Podręcznik dla nauczycieli i studentów (Lublin 1998). Spróbuj na tej podstawie zaprojektować oddziaływania edukacyjne dostosowane do poszczególnych faz wyróżnionych przez Marię Montessori. Projektując oddziaływania dla fazy drugiej (7–12 lat) wykorzystaj pracę B. Stein Teoria i praktyka pedagogiki Marii Montessori w szkole podstawowej (Kielce 2003).

Pedagogika. T. 1-2

Pod red. Z. Kwiecińskiego i B. Śliwerskiego

Podręcznik przedstawia prądy i kierunki współczesnej pedagogiki, metody badań, związek teorii z praktyką, współczesne teorie wychowania, wprowadza w zagadnienia socjalizacji młodego pokolenia, inspiruje do twórczej refleksji nad wychowaniem i kształceniem.

więcej »

Materiały dla studentów

Tu znajdziesz materiały, które pomogą opanować materiał z podręcznika pod red. Z. Kwiecińskiego i B. Śliwerskiego Pedagogika. T. 1-2 i przygotować się do egzaminu.

więcej »

Materiały dla wykładowców

Tu znajdziesz materiały, które pomogą w przygotowaniu wykładów i ćwiczeń opartych na podręczniku pod red. Z. Kwiecińskiego i B. Śliwerskiego Pedagogika. T. 1-2.

więcej »

Copyright © 1997-2024 Wydawnictwo Naukowe PWN SA
infolinia: 0 801 33 33 88