Co powinieneś wiedzieć po lekturze tego rozdziału?

Co powinieneś wiedzieć po lekturze tego rozdziału? Strony w podręczniku, na których znajdziesz odpowiedź
Co powoduje, że ocenianie zajmuje dziś centralne miejsce w debatach na temat edukacji? 206-208
Jakie rodzaje oceniania wymienia się w polskim piśmiennictwie? 208-209
Czym różnią się dwa podejścia do uczenia się i oceniania: behawiorystyczne i konstruktywistyczne? 211-212
Na czym polega upolitycznienie dyskursu oceniania? 213-217
Jakie problemy wiążą się z ocenianiem zewnętrznym? 217-219
Jakie znaczenie ma ocenianie zewnętrzne dla doskonalenia nauczania? 220-221
Jakie można wyróżnić podejścia do oceniania wewnątrzszkolnego? Czym się one charakteryzują? 221-222
Jakie można wyróżnić konwencjonalne techniki oceniania? Na czym one polegają? 222-229
Co powoduje, że w ocenianiu konwencjonalnym występują zakłócenia? 229-233
Na czym polega ocenianie z zastosowaniem „portfolio”? 233-236
Jakie można wyróżnić, inne niż portfolio, niekonwencjonalne techniki oceniania? 236-238
Jakie są mocne i słabe strony konwencjonalnych i niekonwencjonalnych technik oceniania? 239

Pedagogika. T. 1-2

Pod red. Z. Kwiecińskiego i B. Śliwerskiego

Podręcznik przedstawia prądy i kierunki współczesnej pedagogiki, metody badań, związek teorii z praktyką, współczesne teorie wychowania, wprowadza w zagadnienia socjalizacji młodego pokolenia, inspiruje do twórczej refleksji nad wychowaniem i kształceniem.

więcej »

Materiały dla studentów

Tu znajdziesz materiały, które pomogą opanować materiał z podręcznika pod red. Z. Kwiecińskiego i B. Śliwerskiego Pedagogika. T. 1-2 i przygotować się do egzaminu.

więcej »

Materiały dla wykładowców

Tu znajdziesz materiały, które pomogą w przygotowaniu wykładów i ćwiczeń opartych na podręczniku pod red. Z. Kwiecińskiego i B. Śliwerskiego Pedagogika. T. 1-2.

więcej »

Copyright © 1997-2024 Wydawnictwo Naukowe PWN SA
infolinia: 0 801 33 33 88