Co powinieneś wiedzieć po lekturze tego rozdziału?
Co powinieneś wiedzieć po lekturze tego rozdziału?
| Strony w podręczniku, na których znajdziesz odpowiedź |
Co powoduje, że ocenianie zajmuje dziś centralne miejsce w debatach na temat edukacji?
| 206-208 |
Jakie rodzaje oceniania wymienia się w polskim piśmiennictwie?
| 208-209 |
Czym różnią się dwa podejścia do uczenia się i oceniania: behawiorystyczne i konstruktywistyczne?
| 211-212 |
Na czym polega upolitycznienie dyskursu oceniania?
| 213-217 |
Jakie problemy wiążą się z ocenianiem zewnętrznym?
| 217-219 |
Jakie znaczenie ma ocenianie zewnętrzne dla doskonalenia nauczania?
| 220-221 |
Jakie można wyróżnić podejścia do oceniania wewnątrzszkolnego? Czym się one charakteryzują?
| 221-222 |
Jakie można wyróżnić konwencjonalne techniki oceniania? Na czym one polegają?
| 222-229 |
Co powoduje, że w ocenianiu konwencjonalnym występują zakłócenia?
| 229-233 |
Na czym polega ocenianie z zastosowaniem „portfolio”?
| 233-236 |
Jakie można wyróżnić, inne niż portfolio, niekonwencjonalne techniki oceniania?
| 236-238 |
Jakie są mocne i słabe strony konwencjonalnych i niekonwencjonalnych technik oceniania?
| 239 |
Pedagogika. T. 1-2
Pod red. Z. Kwiecińskiego i B. Śliwerskiego
Podręcznik przedstawia prądy i kierunki współczesnej pedagogiki, metody badań, związek teorii z praktyką, współczesne teorie wychowania, wprowadza w zagadnienia socjalizacji młodego pokolenia, inspiruje do twórczej refleksji nad wychowaniem i kształceniem.
więcej »
Materiały dla studentów
Tu znajdziesz materiały, które pomogą opanować materiał z podręcznika pod red. Z. Kwiecińskiego i B. Śliwerskiego Pedagogika. T. 1-2 i przygotować się do egzaminu.
więcej »
Materiały dla wykładowców
Tu znajdziesz materiały, które pomogą w przygotowaniu wykładów i ćwiczeń opartych na podręczniku pod red. Z. Kwiecińskiego i B. Śliwerskiego Pedagogika. T. 1-2.
więcej »
ibuk