Zadania do wykonania

  1. Stwórz mapę pojęciową uwzględniającą kategorie ważne dla pedagogiki ekologicznej.
  2. Zaproponuj dwie koncepcje edukacji ekologicznej: jedną – odwołującą się do ekologii płytkiej (umiarkowanej); drugą – bazującą na którymś z alternatywnych dyskursów ekologicznych (ekologia człowieka, ekologia głęboka, ekoetyka, ekologia społeczna, ekofeminizm).
  3. Określ własny stosunek do idei antropocentryzmu. Na tej podstawie opracuj własny program edukacji ekologicznej, uwzględniając zastrzeżenie poczynione przez Agnieszkę Gromkowską-Melosik (s. 435).

Pedagogika. T. 1-2

Pod red. Z. Kwiecińskiego i B. Śliwerskiego

Podręcznik przedstawia prądy i kierunki współczesnej pedagogiki, metody badań, związek teorii z praktyką, współczesne teorie wychowania, wprowadza w zagadnienia socjalizacji młodego pokolenia, inspiruje do twórczej refleksji nad wychowaniem i kształceniem.

więcej »

Materiały dla studentów

Tu znajdziesz materiały, które pomogą opanować materiał z podręcznika pod red. Z. Kwiecińskiego i B. Śliwerskiego Pedagogika. T. 1-2 i przygotować się do egzaminu.

więcej »

Materiały dla wykładowców

Tu znajdziesz materiały, które pomogą w przygotowaniu wykładów i ćwiczeń opartych na podręczniku pod red. Z. Kwiecińskiego i B. Śliwerskiego Pedagogika. T. 1-2.

więcej »

Copyright © 1997-2024 Wydawnictwo Naukowe PWN SA
infolinia: 0 801 33 33 88