Co powinieneś wiedzieć po lekturze tego rozdziału?

Co powinieneś wiedzieć po lekturze tego rozdziału? Strony w podręczniku, na których znajdziesz odpowiedź
Na czym polega dokonujące się współcześnie „przesunięcie socjalizacyjne”? 68-69
Jak można określić współczesną kulturę konsumpcji? 69-71
Jakie przejawy „kultury instant” występują we współczesnym świecie? 71-72
Jak spostrzegana jest współcześnie zmiana - jako szansa czy zagrożenia dla współczesnego człowieka? 73-74
Jak wpływa na kształtowanie tożsamości poczucie własnego sprawstwa i wizja wolności przejawiane przez młodzież? 75-76
Na czym polega kultura upozorowania? 77-78
Na czym polega „seksualizacja konsumpcji”i jakie są jej konsekwencje? 78-82
Co jest istotą zjawiska amerykanizacji? 82-84
Jakie cechy charakteryzują „globalnego nastolatka”? 84-86
Jakie cechy można przypisać „pokoleniu X”? 87-88
Jak na tendencje w rozwoju kultury współczesnej reagują/mogą reagować pedagodzy? 89-91

Pedagogika. T. 1-2

Pod red. Z. Kwiecińskiego i B. Śliwerskiego

Podręcznik przedstawia prądy i kierunki współczesnej pedagogiki, metody badań, związek teorii z praktyką, współczesne teorie wychowania, wprowadza w zagadnienia socjalizacji młodego pokolenia, inspiruje do twórczej refleksji nad wychowaniem i kształceniem.

więcej »

Materiały dla studentów

Tu znajdziesz materiały, które pomogą opanować materiał z podręcznika pod red. Z. Kwiecińskiego i B. Śliwerskiego Pedagogika. T. 1-2 i przygotować się do egzaminu.

więcej »

Materiały dla wykładowców

Tu znajdziesz materiały, które pomogą w przygotowaniu wykładów i ćwiczeń opartych na podręczniku pod red. Z. Kwiecińskiego i B. Śliwerskiego Pedagogika. T. 1-2.

więcej »

Copyright © 1997-2024 Wydawnictwo Naukowe PWN SA
infolinia: 0 801 33 33 88