Co powinieneś wiedzieć po lekturze tego rozdziału?
Co powinieneś wiedzieć po lekturze tego rozdziału?
| Strony w podręczniku, na których znajdziesz odpowiedź |
Na czym polega dokonujące się współcześnie „przesunięcie socjalizacyjne”?
| 68-69 |
Jak można określić współczesną kulturę konsumpcji?
| 69-71 |
Jakie przejawy „kultury instant” występują we współczesnym świecie?
| 71-72 |
Jak spostrzegana jest współcześnie zmiana - jako szansa czy zagrożenia dla współczesnego człowieka?
| 73-74 |
Jak wpływa na kształtowanie tożsamości poczucie własnego sprawstwa i wizja wolności przejawiane przez młodzież?
| 75-76 |
Na czym polega kultura upozorowania?
| 77-78 |
Na czym polega „seksualizacja konsumpcji”i jakie są jej konsekwencje?
| 78-82 |
Co jest istotą zjawiska amerykanizacji?
| 82-84 |
Jakie cechy charakteryzują „globalnego nastolatka”?
| 84-86 |
Jakie cechy można przypisać „pokoleniu X”?
| 87-88 |
Jak na tendencje w rozwoju kultury współczesnej reagują/mogą reagować pedagodzy?
| 89-91 |
Pedagogika. T. 1-2
Pod red. Z. Kwiecińskiego i B. Śliwerskiego
Podręcznik przedstawia prądy i kierunki współczesnej pedagogiki, metody badań, związek teorii z praktyką, współczesne teorie wychowania, wprowadza w zagadnienia socjalizacji młodego pokolenia, inspiruje do twórczej refleksji nad wychowaniem i kształceniem.
więcej »
Materiały dla studentów
Tu znajdziesz materiały, które pomogą opanować materiał z podręcznika pod red. Z. Kwiecińskiego i B. Śliwerskiego Pedagogika. T. 1-2 i przygotować się do egzaminu.
więcej »
Materiały dla wykładowców
Tu znajdziesz materiały, które pomogą w przygotowaniu wykładów i ćwiczeń opartych na podręczniku pod red. Z. Kwiecińskiego i B. Śliwerskiego Pedagogika. T. 1-2.
więcej »
ibuk