Zadania do wykonania

  1. Zapoznaj się z rodzajami oceniania wymienionymi w ramce 4.1. (strony 208-209). Sporządź tabelę, w której przedstawione zostaną mocne i słabe strony każdego rodzaju oceniania.
  2. Porównaj dwa podejścia do uczenia się i oceniania: behawiorystyczne i konstruktywistyczne.
  3. Scharakteryzuj zmiany, jakie w sposobie oceniania pojawiły się w Polsce wraz z reformą systemu oświaty, zapoczątkowaną w 1999 roku.
  4. Sporządź listę stosowanych technik oceniania, z jakimi zetknąłeś się w szkole. Które z nich dominowały? Dlaczego?
  5. Przeanalizuj tabelę 4.3. („Źródła danych do oceniania wewnątrzszkolnego” – strona 239). Jakie inne mocne i słabe strony konwencjonalnych i niekonwencjonalnych technik oceniania możesz wskazać?

Pedagogika. T. 1-2

Pod red. Z. Kwiecińskiego i B. Śliwerskiego

Podręcznik przedstawia prądy i kierunki współczesnej pedagogiki, metody badań, związek teorii z praktyką, współczesne teorie wychowania, wprowadza w zagadnienia socjalizacji młodego pokolenia, inspiruje do twórczej refleksji nad wychowaniem i kształceniem.

więcej »

Materiały dla studentów

Tu znajdziesz materiały, które pomogą opanować materiał z podręcznika pod red. Z. Kwiecińskiego i B. Śliwerskiego Pedagogika. T. 1-2 i przygotować się do egzaminu.

więcej »

Materiały dla wykładowców

Tu znajdziesz materiały, które pomogą w przygotowaniu wykładów i ćwiczeń opartych na podręczniku pod red. Z. Kwiecińskiego i B. Śliwerskiego Pedagogika. T. 1-2.

więcej »

Copyright © 1997-2024 Wydawnictwo Naukowe PWN SA
infolinia: 0 801 33 33 88