Rozdział 7
Zbieranie danych: dane pierwotne
W badaniach ilościowych podstawowymi zbieranymi danymi były:
cechy społeczno-demograficzne
cechy psychograficzne
opinie
wiedza
Metodą komunikacji z respondentem w badaniach ilościowych była:
ankieta pocztowa
domowy wywiad osobisty
wywiad telefoniczny
ankieta internetowa
Kwestionariusz użyty w badaniach cech społeczno-demograficznych był kwestionariuszem:
ustrukturyzowanym z jawnym celem badania
nieustrukturyzowanym z jawnym celem badania
ustrukturyzowanym z ukrytym celem badania
nieustrukturyzowanym z ukrytym celem badania
Techniką projekcyjną wykorzystywaną w badaniach jakościowych była najprawdopodobniej:
technika skojarzeń słownych
test TAT
technika masek
antropomorfizacja
Wykorzystanie wybranej metody w badaniach ilościowych pozwoliło na uzyskanie danych:
wszechstronnych
we względnie szybki sposób
tanio
ścisłych
Zaletami zastosowania wybranej w tekście metody komunikacji z respondentami są:
łatwość zmiany kolejności pytań
możliwość odpowiadania przez respondentów we własnym tempie na pytania
szybkość analizy danych
wysoka stopa odpowiedzi
Drukuj