Co powinieneś wiedzieć po lekturze tego rozdziału?
Co powinieneś wiedzieć po lekturze tego rozdziału? | Strony w podręczniku, na których znajdziesz odpowiedź |
Jakie można wyróżnić najważniejsze etapy w życiu Petera Petersena? | 348-349 |
Czym charakteryzowały się hamburskie szkoły wspólnoty? | 348 |
Co, według Petera Petersena, nazywamy wspólnotą? | 350-351 |
Jak Peter Petersen pojmował wychowanie? | 351-352 |
Z kim można utożsamić Petera Petersena, jeśli weźmiemy pod uwagę sposób pojmowania przez niego wychowania? | 351-352 |
Jakie zadania Petersen przypisuje nauczycielowi w swoim systemie? | 352 |
W jaki sposób zorganizowany był proces kształcenia w szkole Petersena? | 352 |
Jakie formy aktywności zewnętrznej i wewnętrznej można wyróżnić w planie jenajskim? | 352 |
Co Peter Petersen marginalizuje w swoich założeniach, a co wysuwa na plan pierwszy? | 352 |
Z jakim przyjęciem spotkał się stworzony przez Petersena plan jenajski? | 353-354 |
Jakie są słabe i mocne strony pedagogiki Petersena? | 355 |
Pedagogika. T. 1-2
Pod red. Z. Kwiecińskiego i B. Śliwerskiego
Podręcznik przedstawia prądy i kierunki współczesnej pedagogiki, metody badań, związek teorii z praktyką, współczesne teorie wychowania, wprowadza w zagadnienia socjalizacji młodego pokolenia, inspiruje do twórczej refleksji nad wychowaniem i kształceniem.
więcej »
Materiały dla studentów
Tu znajdziesz materiały, które pomogą opanować materiał z podręcznika pod red. Z. Kwiecińskiego i B. Śliwerskiego Pedagogika. T. 1-2 i przygotować się do egzaminu.
więcej »
Materiały dla wykładowców
Tu znajdziesz materiały, które pomogą w przygotowaniu wykładów i ćwiczeń opartych na podręczniku pod red. Z. Kwiecińskiego i B. Śliwerskiego Pedagogika. T. 1-2.
więcej »
ibuk