Co powinieneś wiedzieć po lekturze tego rozdziału?

Co powinieneś wiedzieć po lekturze tego rozdziału? Strony w podręczniku, na których znajdziesz odpowiedź
Czym charakteryzują się jakościowe metody zbierania danych? 34-36
Jakie grupy jakościowych metod zbierania danych można wyodrębnić? 35-36
Co cechuje obserwację etnograficzną, jakie etapy można w niej wyróżnić? 36-38
Na czym polega obserwacja zdarzeń krytycznych? 38-39
Co to jest wywiad, jakie rodzaje wywiadu można wyróżnić? 40
Na czym polega wywiad narracyjny, jakie fazy analizy materiału uzyskanego za pomocą wywiadu narracyjnego można wyróżnić? 40-43
Czym charakteryzuje się wywiad etnograficzny? 43-44
Na czym polega metoda zwana analizą archiwów? 44-46
Jakie cechy można przypisać badaniom jakościowym? 46-47
Czym charakteryzują się ilościowe metody zbierania danych? 47-48
Jakie rodzaje metod obserwacyjnych można wyróżnić i na czym one polegają? 48-51
Jakie rodzaje metod sondażowych można wyróżnić? 51-54
Jakie cechy charakteryzują badania ilościowe? 54-55
Jakie strategie łączenia badań jakościowych i ilościowych można wyróżnić? 55-56
W jaki sposób jakościowe i ilościowe metody zbierania danych znajdują zastosowanie w badaniach teoretycznych i praktycznych? 57-58

Pedagogika. T. 1-2

Pod red. Z. Kwiecińskiego i B. Śliwerskiego

Podręcznik przedstawia prądy i kierunki współczesnej pedagogiki, metody badań, związek teorii z praktyką, współczesne teorie wychowania, wprowadza w zagadnienia socjalizacji młodego pokolenia, inspiruje do twórczej refleksji nad wychowaniem i kształceniem.

więcej »

Materiały dla studentów

Tu znajdziesz materiały, które pomogą opanować materiał z podręcznika pod red. Z. Kwiecińskiego i B. Śliwerskiego Pedagogika. T. 1-2 i przygotować się do egzaminu.

więcej »

Materiały dla wykładowców

Tu znajdziesz materiały, które pomogą w przygotowaniu wykładów i ćwiczeń opartych na podręczniku pod red. Z. Kwiecińskiego i B. Śliwerskiego Pedagogika. T. 1-2.

więcej »

Copyright © 1997-2024 Wydawnictwo Naukowe PWN SA
infolinia: 0 801 33 33 88