Co powinieneś wiedzieć po lekturze tego rozdziału?

Co powinieneś wiedzieć po lekturze tego rozdziału?Strony w podręczniku, na których znajdziesz odpowiedź
Jakie można wyróżnić najważniejsze etapy w życiu Petera Petersena?348-349
Czym charakteryzowały się hamburskie szkoły wspólnoty?348
Co, według Petera Petersena, nazywamy wspólnotą?350-351
Jak Peter Petersen pojmował wychowanie?351-352
Z kim można utożsamić Petera Petersena, jeśli weźmiemy pod uwagę sposób pojmowania przez niego wychowania?351-352
Jakie zadania Petersen przypisuje nauczycielowi w swoim systemie?352
W jaki sposób zorganizowany był proces kształcenia w szkole Petersena?352
Jakie formy aktywności zewnętrznej i wewnętrznej można wyróżnić w planie jenajskim?352
Co Peter Petersen marginalizuje w swoich założeniach, a co wysuwa na plan pierwszy?352
Z jakim przyjęciem spotkał się stworzony przez Petersena plan jenajski?353-354
Jakie są słabe i mocne strony pedagogiki Petersena?355

Pedagogika. T. 1-2

Pod red. Z. Kwiecińskiego i B. Śliwerskiego

Podręcznik przedstawia prądy i kierunki współczesnej pedagogiki, metody badań, związek teorii z praktyką, współczesne teorie wychowania, wprowadza w zagadnienia socjalizacji młodego pokolenia, inspiruje do twórczej refleksji nad wychowaniem i kształceniem.

więcej »

Materiały dla studentów

Tu znajdziesz materiały, które pomogą opanować materiał z podręcznika pod red. Z. Kwiecińskiego i B. Śliwerskiego Pedagogika. T. 1-2 i przygotować się do egzaminu.

więcej »

Materiały dla wykładowców

Tu znajdziesz materiały, które pomogą w przygotowaniu wykładów i ćwiczeń opartych na podręczniku pod red. Z. Kwiecińskiego i B. Śliwerskiego Pedagogika. T. 1-2.

więcej »

Copyright © 1997-2024 Wydawnictwo Naukowe PWN SA
infolinia: 0 801 33 33 88