Co powinieneś wiedzieć po lekturze tego rozdziału?
Co powinieneś wiedzieć po lekturze tego rozdziału?
| Strony w podręczniku, na których znajdziesz odpowiedź |
Na czym skupiają swoją uwagę twórcy orientacji socjologicznej w teorii wychowania?
| 28 |
Kto jest przedstawicielem socjologicznej koncepcji teorii wychowania? Czym różnią się podejścia poszczególnych przedstawicieli tej orientacji do teorii wychowania?
| 28-33 |
Na co zwracają uwagę twórcy normatywnych teorii wychowania?
| 33-34 |
Na jakich założeniach opiera się orientacja normatywno-ideologiczna w teorii wychowania? Kto jest jej przedstawicielem?
| 34-36 |
Na jakich założeniach opiera się orientacja normatywno-filozoficzna w teorii wychowania? Kto jest jej przedstawicielem?
| 36-42 |
Co stanowi punkt wyjścia dla twórców orientacji psychologicznej w teorii wychowania? Kto jest przedstawicielem tej orientacji?
| 42 |
Jakie trzy podejścia do teorii wychowania w orientacji eklektycznej można wyróżnić? Czym się one różnią?
| 46-50 |
Pedagogika. T. 1-2
Pod red. Z. Kwiecińskiego i B. Śliwerskiego
Podręcznik przedstawia prądy i kierunki współczesnej pedagogiki, metody badań, związek teorii z praktyką, współczesne teorie wychowania, wprowadza w zagadnienia socjalizacji młodego pokolenia, inspiruje do twórczej refleksji nad wychowaniem i kształceniem.
więcej »
Materiały dla studentów
Tu znajdziesz materiały, które pomogą opanować materiał z podręcznika pod red. Z. Kwiecińskiego i B. Śliwerskiego Pedagogika. T. 1-2 i przygotować się do egzaminu.
więcej »
Materiały dla wykładowców
Tu znajdziesz materiały, które pomogą w przygotowaniu wykładów i ćwiczeń opartych na podręczniku pod red. Z. Kwiecińskiego i B. Śliwerskiego Pedagogika. T. 1-2.
więcej »
ibuk