Zagadnienia do dyskusji

  1. Który sposób wprowadzania reform edukacyjnych: odgórny czy oddolny przynosi lepsze efekty? Jakie są mocne i słabe strony każdego z tych sposobów?
  2. Czy w Polsce po 1989 r. udało się dokonać uspołecznienia oświaty?
  3. Jaki rodzaj reform systemu edukacji (naprawcza, modernizacyjna, strukturalna, systemowa) należałoby wprowadzić obecnie w Polsce? Co uzasadnia potrzebę jego wprowadzenia?

Pedagogika. T. 1-2

Pod red. Z. Kwiecińskiego i B. Śliwerskiego

Podręcznik przedstawia prądy i kierunki współczesnej pedagogiki, metody badań, związek teorii z praktyką, współczesne teorie wychowania, wprowadza w zagadnienia socjalizacji młodego pokolenia, inspiruje do twórczej refleksji nad wychowaniem i kształceniem.

więcej »

Materiały dla studentów

Tu znajdziesz materiały, które pomogą opanować materiał z podręcznika pod red. Z. Kwiecińskiego i B. Śliwerskiego Pedagogika. T. 1-2 i przygotować się do egzaminu.

więcej »

Materiały dla wykładowców

Tu znajdziesz materiały, które pomogą w przygotowaniu wykładów i ćwiczeń opartych na podręczniku pod red. Z. Kwiecińskiego i B. Śliwerskiego Pedagogika. T. 1-2.

więcej »

Copyright © 1997-2024 Wydawnictwo Naukowe PWN SA
infolinia: 0 801 33 33 88