Co powinieneś wiedzieć po lekturze tego rozdziału?
Co powinieneś wiedzieć po lekturze tego rozdziału? |
Strony w podręczniku, na których znajdziesz odpowiedź |
Czym charakteryzują się jakościowe metody zbierania danych? |
34-36 |
Jakie grupy jakościowych metod zbierania danych można wyodrębnić? |
35-36 |
Co cechuje obserwację etnograficzną, jakie etapy można w niej wyróżnić? |
36-38 |
Na czym polega obserwacja zdarzeń krytycznych? |
38-39 |
Co to jest wywiad, jakie rodzaje wywiadu można wyróżnić? |
40 |
Na czym polega wywiad narracyjny, jakie fazy analizy materiału uzyskanego za pomocą wywiadu narracyjnego można wyróżnić? |
40-43 |
Czym charakteryzuje się wywiad etnograficzny? |
43-44 |
Na czym polega metoda zwana analizą archiwów? |
44-46 |
Jakie cechy można przypisać badaniom jakościowym? |
46-47 |
Czym charakteryzują się ilościowe metody zbierania danych? |
47-48 |
Jakie rodzaje metod obserwacyjnych można wyróżnić i na czym one polegają? |
48-51 |
Jakie rodzaje metod sondażowych można wyróżnić? |
51-54 |
Jakie cechy charakteryzują badania ilościowe? |
54-55 |
Jakie strategie łączenia badań jakościowych i ilościowych można wyróżnić? |
55-56 |
W jaki sposób jakościowe i ilościowe metody zbierania danych znajdują zastosowanie w badaniach teoretycznych i praktycznych? |
57-58 |
Pedagogika. T. 1-2
Pod red. Z. Kwiecińskiego i B. Śliwerskiego
Podręcznik przedstawia prądy i kierunki współczesnej pedagogiki, metody badań, związek teorii z praktyką, współczesne teorie wychowania, wprowadza w zagadnienia socjalizacji młodego pokolenia, inspiruje do twórczej refleksji nad wychowaniem i kształceniem.
więcej »
Materiały dla studentów
Tu znajdziesz materiały, które pomogą opanować materiał z podręcznika pod red. Z. Kwiecińskiego i B. Śliwerskiego Pedagogika. T. 1-2 i przygotować się do egzaminu.
więcej »
Materiały dla wykładowców
Tu znajdziesz materiały, które pomogą w przygotowaniu wykładów i ćwiczeń opartych na podręczniku pod red. Z. Kwiecińskiego i B. Śliwerskiego Pedagogika. T. 1-2.
więcej »
ibuk