Rozdział 6
Zbieranie danych: dane wtórne

Dane pierwotne w analizie danych, dotyczących oglądalności telewizji AGB, uzyskano na podstawie badań:

motywacyjnych
sondażowych
panelowych
na danych wtórnych


Czasopismo internetowe "Web Reporter" jest dla firmy:

źródłem pierwotnym
źródłem wtórnym wewnętrznym
źródłem wtórnym publikowanym zewnętrznym
źródłem wtórnym komercyjnym zewnętrznym


Z punktu widzenia dokładności danych, najlepsze wydają się być:

badania internautów Net Track
wyniki ZDKP
dane telemetryczne AGB
dane o słuchalności stacji radiowych


Drukuj

Badania Marketingowe. Podstawy Metodologiczne

Gilbert Churchill

Podręcznik Gilberta Churchilla należy do najczęściej wykorzystywanych w amerykańskich i zachodnioeuropejskich uczelniach wyższych. Teraz książkę tę oddajemy w ręce polskich czytelników, mając nadzieję, że będzie równie dobrze przyjęta.

więcej »

Copyright © 1997-2024 Wydawnictwo Naukowe PWN SA
infolinia: 0 801 33 33 88