Co powinieneś wiedzieć po lekturze tego rozdziału?
Co powinieneś wiedzieć po lekturze tego rozdziału? | Strony w podręczniku, na których znajdziesz odpowiedź |
---|
Jakich poziomów nauczania dotyczy koncepcja pedagogiczna Celestyna Freineta?
| 356 |
Czyja twórczość była najbliższa pedagogice Celestyna Freineta?
| 356 |
Jakie trzy wartości należało wyrobić w młodym pokoleniu według Celestyna Freineta?
| 357 |
W jakich latach Celestyn Freinet założył własną eksperymentalną szkołę, która stała się centrum ruchu Nowoczesnej Szkoły Francuskiej?
| 357 |
Co stanowiło punkt wyjścia w budowaniu stanowiska pedagogicznego przez Celestyna Freineta?
| 358 |
Wokół jakich koncepcji oscylują idee Celestyna Freineta?
| 358 |
Jakie techniki stosował Celestyn Freinet do aktywizacji osobowości wychowanka?
| 358 |
Czym jest „ książka życia”?
| 359 |
Co stanowi istotny walor pedagogiki Celestyna Freineta?
| 359 |
Co oznacza termin „doświadczenie poszukujące”?
| 359 |
W jaki sposób uczniowie brali udział w tworzeniu wizerunku szkoły?
| 360 |
Co stanowi o żywotności pedagogiki Celestyna Freineta?
| 361-362 |
Pedagogika. T. 1-2
Pod red. Z. Kwiecińskiego i B. Śliwerskiego
Podręcznik przedstawia prądy i kierunki współczesnej pedagogiki, metody badań, związek teorii z praktyką, współczesne teorie wychowania, wprowadza w zagadnienia socjalizacji młodego pokolenia, inspiruje do twórczej refleksji nad wychowaniem i kształceniem.
więcej »
Materiały dla studentów
Tu znajdziesz materiały, które pomogą opanować materiał z podręcznika pod red. Z. Kwiecińskiego i B. Śliwerskiego Pedagogika. T. 1-2 i przygotować się do egzaminu.
więcej »
Materiały dla wykładowców
Tu znajdziesz materiały, które pomogą w przygotowaniu wykładów i ćwiczeń opartych na podręczniku pod red. Z. Kwiecińskiego i B. Śliwerskiego Pedagogika. T. 1-2.
więcej »
ibuk