Co powinieneś wiedzieć po lekturze tego rozdziału?

Co powinieneś wiedzieć po lekturze tego rozdziału?Strony w podręczniku, na których znajdziesz odpowiedź
Jakich poziomów nauczania dotyczy koncepcja pedagogiczna Celestyna Freineta? 356
Czyja twórczość była najbliższa pedagogice Celestyna Freineta? 356
Jakie trzy wartości należało wyrobić w młodym pokoleniu według Celestyna Freineta? 357
W jakich latach Celestyn Freinet założył własną eksperymentalną szkołę, która stała się centrum ruchu Nowoczesnej Szkoły Francuskiej? 357
Co stanowiło punkt wyjścia w budowaniu stanowiska pedagogicznego przez Celestyna Freineta? 358
Wokół jakich koncepcji oscylują idee Celestyna Freineta? 358
Jakie techniki stosował Celestyn Freinet do aktywizacji osobowości wychowanka? 358
Czym jest „ książka życia”? 359
Co stanowi istotny walor pedagogiki Celestyna Freineta? 359
Co oznacza termin „doświadczenie poszukujące”? 359
W jaki sposób uczniowie brali udział w tworzeniu wizerunku szkoły? 360
Co stanowi o żywotności pedagogiki Celestyna Freineta? 361-362

Pedagogika. T. 1-2

Pod red. Z. Kwiecińskiego i B. Śliwerskiego

Podręcznik przedstawia prądy i kierunki współczesnej pedagogiki, metody badań, związek teorii z praktyką, współczesne teorie wychowania, wprowadza w zagadnienia socjalizacji młodego pokolenia, inspiruje do twórczej refleksji nad wychowaniem i kształceniem.

więcej »

Materiały dla studentów

Tu znajdziesz materiały, które pomogą opanować materiał z podręcznika pod red. Z. Kwiecińskiego i B. Śliwerskiego Pedagogika. T. 1-2 i przygotować się do egzaminu.

więcej »

Materiały dla wykładowców

Tu znajdziesz materiały, które pomogą w przygotowaniu wykładów i ćwiczeń opartych na podręczniku pod red. Z. Kwiecińskiego i B. Śliwerskiego Pedagogika. T. 1-2.

więcej »

Copyright © 1997-2024 Wydawnictwo Naukowe PWN SA
infolinia: 0 801 33 33 88