Co powinieneś wiedzieć po lekturze tego rozdziału?
Co powinieneś wiedzieć po lekturze tego rozdziału?
| Strony w podręczniku, na których znajdziesz odpowiedź |
Kim był Janusz Korczak i jak brzmiało jego prawdziwe nazwisko?
| 335 |
Jaki jest dorobek literacki Janusza Korczaka? W jakich pracach zawarł on swoje poglądy pedagogiczne?
| 335-336 |
Czym charakteryzowała się pedagogika Janusza Korczaka?
| 336-337 |
Jakie były podstawowe założenia (idee przewodnie) i zakres pedagogiki Janusza Korczaka?
| 337 |
Jaką koncepcję dziecka stworzył Janusz Korczak?
| 337-338 |
O jakie prawa dziecka, według Korczaka, powinni zatroszczyć się wychowawcy?
| 339-340 |
W kim i dlaczego Janusz Korczak upatrywał źródeł kryzysu wychowania?
| 342-343 |
W jaki sposób Janusz Korczak ujmował relację wychowanek - wychowawca?
| 340-341 |
Jaki powinien być, zdaniem Korczaka, wychowawca?
| 345 |
Jak przedstawia się recepcja pedagogiki korczakowskiej, badania nad nią oraz jej upowszechnianie i praktyczne aplikacje w Polsce po II wojnie światowej?
| 345-347 |
Pedagogika. T. 1-2
Pod red. Z. Kwiecińskiego i B. Śliwerskiego
Podręcznik przedstawia prądy i kierunki współczesnej pedagogiki, metody badań, związek teorii z praktyką, współczesne teorie wychowania, wprowadza w zagadnienia socjalizacji młodego pokolenia, inspiruje do twórczej refleksji nad wychowaniem i kształceniem.
więcej »
Materiały dla studentów
Tu znajdziesz materiały, które pomogą opanować materiał z podręcznika pod red. Z. Kwiecińskiego i B. Śliwerskiego Pedagogika. T. 1-2 i przygotować się do egzaminu.
więcej »
Materiały dla wykładowców
Tu znajdziesz materiały, które pomogą w przygotowaniu wykładów i ćwiczeń opartych na podręczniku pod red. Z. Kwiecińskiego i B. Śliwerskiego Pedagogika. T. 1-2.
więcej »
ibuk