Rozwiązania problemów operacyjnych Banku
Uzgodnienia ze spotkania roboczego w składzie:
- .....
- .....
- .....
- .....
Rozwiązania problemów operacyjnych banku
Opis | Uwagi | |
---|---|---|
Problem nr 1 |
Największy i najbardziej czasochłonny przepływ dokumentów odbywa się między dwiema lokalizacjami: WO B i WO A. Podwójna lokalizacja wymaga procedur zdawczo-odbiorczych i szczególnej kontroli transportowanych dokumentów; transport wymaga zaangażowania osób i czasu. Procesy realizowane w WO B i WO A nie spełniają wymogów opisanych w przepisach szczególnych. W ciągu tego roku należy spodziewać się rozpoczęcia remontu kapitalnego budynku przy ul. ...... Adaptacja dodatkowych pomieszczeń dla WO B na 16 piętrze w budynku przy .... może zacząć się dopiero po wyprowadzeniu najemców i zakończyć dopiero pod koniec marca. |
|
Omawiane rozwiązania | Połączyć obie lokalizacje WO B w budynku przy ..... | Zmarnowane koszty adaptacji pomieszczeń przed spodziewanym remontem; czas realizacji - koniec marca. |
Połączyć obie lokalizacje w budynku na ..... | Konieczność wyprowadzenia pracowników z jednego piętra, zmarnowane koszty adaptacji pomieszczeń; czas realizacji - koniec marca. | |
Rozwiązania przyjęte do realizacji |
Powiększyć zatrudnienie w CR i tam zlecić pracę wykonywaną w WO B. Istnieje techniczna możliwość uruchomienia od zaraz 10 stanowisk, spełniających wymogi ustawy o ochronie danych osobowych. Docelowe zatrudnienie zależne od potrzeb. Zadbać o kontrolę jakości i efektywności pracy. Docelowo przenieść Wydział Operacyjny oraz Centrum Obsługi Telefonicznej do ... Lokalizacja stwarza możliwość powiększania zarówno WO B, jak i CC. Do rozwiązania - problem dowozu pracowników. Przenoszenie można rozpocząć po instalacji centrali telefonicznej i łącza teleinformatycznego. |
Krótki czas realizacji, brak kosztów adaptacji pomieszczeń. Ponoszenie kosztów outsourcingu. Czas adaptacji pomieszczeń od 6 do 8 miesięcy. |
Odpowiedzialni | ..... - Procedury podziału obowiązków i odpowiedzialności pomiędzy CR i WO B. | |
...... - instalacja centrali telefonicznej i łącza teleinformatycznego. | ||
...... - przygotowanie stanowisk pracy i obsadzenie stanowisk. | ||
...... - rozwiązanie problemu dowozu pracowników. |
Rozwiązania problemów operacyjnych banku
Opis | Uwagi | |
---|---|---|
Problem nr 2 | Przetwarzanie dokumentów istniejących w formie elektronicznej na wydruk papierowy i ponownie ręcznie przetwarzanych na formę elektroniczną. | |
Omawiane rozwiązania | W pełni automatyczne zasilanie systemu wnioskami internetowymi. | Rozwiązanie skomplikowane technicznie i bardzo pracochłonne dla informatyków. |
Rozwiązanie przyjęte do realizacji |
|
Czas realizacji: dla 1.: od 2 do 3 miesięcy; dla 2.: 6 miesięcy. |
Odpowiedzialni | ........ - dostarczenie pełnej dokumentacji systemu. | Przesłano część dokumentacji. |
........ z zespołem - opracowanie i wdrożenie oprogramowania. Niepokojące jest zawieszenie prac w związku z oddelegowaniem ......... |
Prace już rozpoczęte, znajdują się na etapie analiz informatycznych i podziału pracy. |
Opis | Uwagi | |
---|---|---|
Problem nr ... | Pomyłki podczas wysyłki poczty, połączenie niewłaściwego listu z umową. | |
Rozwiązania przyjęte do realizacji |
Przebudować format dokumentów przeznaczonych dla klienta, (umowy, potwierdzenia) tak, aby adres do korespondencji znalazł się w okienku koperty. Stworzyć dwa standardowe listy do klienta, aby nie było konieczności nanoszenia jego danych adresowych. |
|
Odpowiedzialni | ........ - redakcja listu; | |
........ - zlecenie wydruku do drukarni. |